Wednesday, May 8, 2013

PEMANGGANG AJAIB



Saya beli pemanggang ajaib kerana nak memasak secara simple dan sihat.. bosan la dinner kat luar hari2.. rekemen sangat untuk orang yang tidak mempunyai maid.. dan bekerja sehingga malam…. Kalau kerja sehingga pukul 6 saje pun, tapi terpaksa menempuh jem seperti saya.. maka belilah alatan memasak yang mudah seperti pemanggang ajaib ini….
Harga pasaran rm168, tapi saya beli dari akak ni, http://qamarezqi.blogspot.com/  dia jual rm150, siap deliver kat opis tanpa sebarang caj lagi…sebelum 24 hours lepas saya tanya dia..pemanggang sudah berada di tangan…mmg efisien.. So apa yg saya buat, sebelum pegi keje dah masa nasi siap2….ikan atau ayam atau daging saya marinate siap2…balik rumah cuma perlu bubuh dalam pemanggang dan time tu la nak solat, ajar anak mengaji, siap2 baju anak utk sekolah esok..siap2 susu malam anak2…ajar anak piano…  sedia pakaian kerja esok…
Terima kasih pemanggan ajaib.

No comments: