Wednesday, March 7, 2007

Kereta ku hilang??!!

Petang tadi aku teman ofismate buat facial treatment di BaleSpa. Almost 2 hours jugak. Balik tu, as usual, i went to B3 parking to fetch my car. Masa tu dah pukul 8pm lebih la.. kete kat B3 tu biasanya tak banyak kalau malam. Boleh kira le.. i can say, it's less than 15 cars down there.. Keadaan di B3 mcm biasa..sunyi. Aku sorang2 pulak tu. Tiba2! Gosh! keretaku takde..sudah hilang. Cuak aku! Lepas tu aku nampak 2 security guard kat tangga parking tu. Takut lak nak approach them. Aku dapat rasa la dia leh nampak kecuakan aku. Dia datang ke arah aku.. n aku cuba explain dengan penuh panic nyer.. Tambah pening lak aku jadinya coz, security guards ntah apa punyer nationality ntah.. B.M tak paham.. B.I pun mcm mangkuk2..So tindakan seterusnya dengan kalutnya, aku call kawan bagitau peristiwa malang tidak berbau ni. Kawan aku tu leh buat cool jer.. Dia kata.."Relax.. tarik nafas panjang2.. naik balik lift tu, pastu tekan B2 button.. Cuba tengok, ada ke idak kete u depan lift B2 tu" Hehehe.. lupa lak today aku park kat B2.. Kawan aku tambah2 lagik..."Len kali kalau nak cari kete kat B3, dtg awal ckit keje.."Hehehe.. kantoi.. biasanya org yg dtg keje lambat jer parking kat B2 as B3 dah penuh. Kantoi!
Moral - Jgn cepat panic..

1 comment:

Anonymous said...

mesti merah2 dah pipi cik sue masa tu.. ct leh bayangkan keh keh keh...